lørdag den 18. august 2012

H som husker

Jeg kan huske da jeg fik 13 i retstavning i Dansk engang i 9. klasse. Nu findes det ikke på skalaen mere.

Jeg kan huske hvordan det duftede om foråret når jeg cyklede i skole, på min sorte pigecykel med rytterstyr.

Jeg kan huske vejen fra huset i London, hvor jeg var au-pair og hen til nærmeste tube.

Jeg kan huske da der ikke fandtes mobiltelefoner og I-pads
Jeg kan nummerpladen på min første kærligheds forældre udenad. Burde da forsvinde fra hukommelsen.
Jeg kan have svært ved at huske hvor jeg har lagt, pung, briller og nøgler .......åh åh

Jeg kan huske at man kunne købe sorbits tyggegummi. Alle stykker lå i små stykker papir. Hvad er der egentlig blevet af det?

Jeg kan huske da jeg fik mit lundbydukkehus i julegave og at min mor havde syet kjolen jeg havde på.

Jeg kan huske vi blev nr. 2 i en pigefodboldkonkurrence. Der var kun 2 hold : (

Jeg kan huske hvor mange gange jeg var i biografen og se Dirty Dancing. (For nu 25 år siden). 6 gange!

Jeg kan ikke huske hvad jeg lærte i geografi på HF. Eller hvorfor vi førte fravær på fredagspubben. 

Jeg husker at have vundet næsten 900 kr fordi jeg satsede på at Brødrende Olsen vandt MGP i Stockholm.

Jeg kan huske at der var færger over Storebælt, hvor de serverede meget røde pølser m. pommes frites til børn. 

Jeg blev overrasket over at se, at Indianer Høvdingen i Legoland er den samme som da jeg fik en stribet hovedbeklædning som 8 - årig??


Hvad husker du?  Kunne være sjovt at se hvad andre i blogland husker. God Søndag.

1 kommentar:

  1. Hvor fint!!! Jeg kan næsten smage sorbits lige nu... Og jeg så Dirty Dancing mindst lige så mange gange som
    dig i biografen - og skrev en 14 siders stil om den bagefter...
    :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...